Zarabianie online:

UWAGA:

piątek, 14 lutego 2014

Kod na Car Prize Pack

Siema! 

 Mam dla was nowy kod na Car Prize Pack.  




Oto on: 

 GK34-K4XZ-Y6LT-A5K4 

 Dzięki KRZYCHU MAJ ZA KOD:) 

 Pozdrawiam, seniak2


------------------------------------------------------------------------

Odbierz darmowe speed boost'y

-------------------------------------------------------------

218 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. nie działa dlaczego ?

      Usuń
  2. Nie działa! http://www28.speedyshare.com/yszw5/download/Zrzut-ekranu-32.png

    OdpowiedzUsuń
  3. pawel piszesz jakbys rozdawal tego kody albo jakbys byl co najniej moderatorem/adminem nfs world chodzi mi o to ze np byl kod na 750 speedboostow a ty pisales

    Chcieliscie kod na speed boosty?
    to macie!

    wiec ogarnij sie chlopie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma chłopak radoche,nie odbieraj jej mu:d

      Usuń
    2. Forma prowadzenia bloga zależy tylko i wyłącznie ode mnie:) zaznaczałem wiele razy,że kodow szukam w internecie lub otrzymuje je od moich fanów:) nie jestem adminem nfs world:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. DZIAŁA! Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. DZIEKI ! Ciekaw jestem co wylosuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jeden z najdroższych aut w NFSW za boosty Koenigsegg za 20000 boost śliczne dzięki

      Usuń
  6. ten kod niby chodzi a jak wejdziesz w gre to nic nie ma xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Wszedłem w moje oba profile (origin) i nic :(

      Usuń
    2. Wejdź w zakładkę z kartami

      Usuń
  7. działa ja wygrałem plymotha road runera

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. uruchom gre i w kryjówce odszukaj opcję 'pakiety kart' i tam bedzie dostępny pakiet za 0SB:)

      Usuń
  9. Nissan Silva :/ Tyle wygrać :(

    OdpowiedzUsuń
  10. łoł nissan gtr specv drag edytion

    OdpowiedzUsuń
  11. YES!!!! WYlosowalem 3-gwiazdkowy skill dragowy i pagani zonda cinque zajebioza

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpisałem kod wszedlem w pakiety kart i nie ma nic za 0 boostów ;-(

    OdpowiedzUsuń
  13. kod ok dobry ,ale karty sa tylko za kase ,i co mam zrobic?

    OdpowiedzUsuń
  14. mi nie pokazalo tego z kartami za 0 sb

    OdpowiedzUsuń
  15. dziala MUSISZ SIE WYLOGOWAC Z GRY I NA NOWO ZALOGOWAC I MASZ PAKIET ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]] DZIEKI DZIALA MAM JAGUARA E-TYPE]]]

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygrałem: Mercedes-Benz McLaren SLR 722 XDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  17. mi dało lexus is 300 z klejnotami koleżance porsche boxer białe

    OdpowiedzUsuń
  18. MI mitsubishi lancer VII

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi lancer evo X krula kierownicy z nfs pro street :d

      Usuń
  19. Kurde a ja lambo countach niby dobre ale.mogło być lepiej ps.zakładajcie sobie multikonta i wbijajcie kod na różne konta

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziala przed chwila wpisalem sprawcie czy dobze wpisaliscie i czy nie ma spacji

    OdpowiedzUsuń
  21. koledzy w moim przypadku nie działają żadne sposoby o co kaman?

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma to jak wygrać Volkswagen Scirocco -.-

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki działa :D

    OdpowiedzUsuń
  24. dzięki działa wszystko mr2 może być do kolekcji a nieogary niech dalej piszą że nie działa :D pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja na 1 koncie wylosowalem porsche 911 turbo(Rose z bodykitami i czesciami tuningowanymi gromlena) , na drugim porsche panamere turbo , na 3 nissan gtr r32

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja cie wygrałem Scion Tc Czerwony Moloch!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. trzeba wziąść zakładke z kartami bendziesz miał za 0 1 zakładke i tam wygrasz auto

    OdpowiedzUsuń
  28. to widze ze tylko ja trafilem najgorzej...vw golf..........

    OdpowiedzUsuń
  29. koleżance nie wchodzi kod

    OdpowiedzUsuń
  30. aut już nie ma

    OdpowiedzUsuń
  31. mi działa idealnie ale szkoda że daje auta tylko na jakiś czas

    OdpowiedzUsuń
  32. mazda rx-8, mitsubishi eclipse, lexus is350, dużo częsci ultra i mnóstwo kasy. mogłem kilka razy wybrać pakiet kart za 0 boost.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wymieni ktoś konto ja dam konto z lamborghini countach za jakiś policyjny samochód
    albo subaru imprezę audi r8 i bmw z4 za policyjny wóz

    OdpowiedzUsuń
  34. Scion tc haha jeszcze szary !!! ale trafiłem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. tu zależy chyba też od poziomu bo jak ktoś ma 15 lvl to dostanie nwm vw golf a ktoś ma 40 lvl to ma np. lamborgini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolega na 3 lvl dostał Porshe 911 policyjne a ja na 20 lvl policyjną Silvię więc chyba to nie zależało od poziomu

      Usuń
    2. no w sumie ja mam 45 lvl i wygrałem Lamborghini Gallardo LP-560 Spyder

      Usuń
  36. ale np. na chcichage eu nie ma aut

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na chicane jest mało ludzi więcej jest na apex

      Usuń
  37. jej,bmw m3 gtr police edition

    OdpowiedzUsuń
  38. Wymieni ktoś konto ja dam konto z lamborghini countach za jakiś policyjny samochódalbo subaru imprezę audi r8 i bmw z4 za policyjny wóz

    OdpowiedzUsuń
  39. Jej ja mam Mazde RX-8

    OdpowiedzUsuń
  40. mi wylosowało Subaru Impreze WRX... niebieską WOW..
    a na drugim koncie Mazde RX-8 policyjną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymienisz konto z mazdą policyjną na konto z lamborghini countach??

      Usuń
  41. Stary dzięki mam mclarena F1

    OdpowiedzUsuń
  42. Porsche 911 RSR (ten klasyk z lat 80)... Jednym słowem do kitu ... na innych kontach lambo sesto elemento, chevrolet camaro zl1 drag-edition.
    Jak inni mogą parę razy przyjąć nagrodę?? Za drugim razem wyskakuje błąd że jest już niedostępny prezent (czy jakoś tak) ...

    OdpowiedzUsuń
  43. a jak w wygrywacie tez na 2 koncie ja nie mam wgl pakietu na 2 i 3...musze jeszcze raz wpisac kod czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  44. scion tc wersja moloch na 60 lvl jprdl...

    OdpowiedzUsuń
  45. Kod działa ! Dzięki dostałem fajne autko ;) i pare żeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajne te "żeczy?"

      Usuń
  46. ja dostalem policyjne lambo set warte ponad 8000 sb

    OdpowiedzUsuń
  47. Dostalem karty ale auta w nich nie bylo czemu ): ?

    OdpowiedzUsuń
  48. A ja wylosowałem suprę

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak wylosowałem Dodge Cherenger Concept jest w klasie A . Nawet daje rade przeciwko nissanowi gtr v spec i innymi

    OdpowiedzUsuń
  50. Dzięki za darmowego Skyline'a

    OdpowiedzUsuń
  51. mi wylosowało policyjną mazde rx8'09

    OdpowiedzUsuń
  52. Siema oddam konto za jakies dobre lamborgini i lvl za MCLAREN MP4-12C Klasa S reszte pokaze w grze oferty pisac na oskarpoznanski@wp.pl pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  53. mi losneło samochód klasy S bardzo fajny dzięki za kod czekam na inne

    OdpowiedzUsuń
  54. ja to mam szczescie wygralem lamborchni diablo sv na 3 koncie na 2 koncie doge wyglada na grata zasowa 200 po kilku metrow gry na 1 koncie forda focusa nie drasowanego ale oplaca sie ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. Chce ktos Mclarena za jakies lamborgini wymiana kontami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 2 konta z lambo dam ci diablo sv prawie w a klasie i lambo countach

      Usuń
    2. I mogę dać ewentualnie konto z audi r8 subaru impreza ibmw z4 audi mocno stuningowane dam te3 konta za mclarena

      Usuń
    3. no i mogę dorzucić nissana jom drag edition do setki szybciej niż mclaren

      Usuń
  56. jarekladoszwp: siemka .sciagnalem gre ale nie chce mi zaskoczyc tzn pokazuje error directx ,czy potrzebuje jakies sterowniki czy co ---pomocy

    OdpowiedzUsuń
  57. Wylosowałem Porsche Carrera GT . Dobry samochód :D ?

    OdpowiedzUsuń
  58. 10k hajsu i
    Lancia Delta <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale kwas, druga silvia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Japierdole wygrałem ,MCLAREN F11 ELITE I CZESCI ****GWIAZDKOWE

      Usuń
    2. WYGRALEM NAKLEJKI HOT PURSUIT I PAGANI CINQUE

      Usuń
  60. wygrałem jaguara starego jak swiat!

    OdpowiedzUsuń
  61. pagani zonda f

    OdpowiedzUsuń
  62. Nissan Silva:(

    OdpowiedzUsuń
  63. Mi bmw m1 procar:-):-):-) świetny

    OdpowiedzUsuń
  64. działa wygrałem Lamborghini countach

    OdpowiedzUsuń
  65. Wygrałem Porsche GT3 RS zayebiste ;> !! P.s. dzięki za kod ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. dasz kod na 3000 bostuw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak dużo "bostuw" to ci nie da !

      Usuń
  67. Nissan silva policyjna wersja super

    OdpowiedzUsuń
  68. nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  69. nie działa skończył się :(

    OdpowiedzUsuń
  70. Wyłączyli kod! ...

    OdpowiedzUsuń
  71. a nawet dobrze żę wyłączyli bo każdy miał dobre samochdy a poza tym mam bentleja wersje pościgową :p

    OdpowiedzUsuń
  72. mi tylko molochy coto ma byc!

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja mam pytanie jak wy chcecie te samochody wymieniać przecież niemożna dawać samochodów innym graczom a jak można to powiedzcie jak

    OdpowiedzUsuń
  74. co wam działa przecież jest wyłączony

    OdpowiedzUsuń
  75. czemu już wyłączony ??? :(((

    OdpowiedzUsuń
  76. Niestety, mi osobiście ten kod nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  77. juz nie dziala szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  78. Wymienie sie kontami do nfs i samochodami wbijam max lvl 40 samochody dobre chetnych zapraszam na email oskarpoznanski@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja wygrałem Forda GT40 Mk1 :D

    OdpowiedzUsuń
  80. Już nie działa :///

    OdpowiedzUsuń
  81. wymienie sie kontamem z samochodami Porshe Panamera Turbo, Ford GT40 MK.I, Audi A1 Clubsport Quattro za konto z lamborghini chetnych zapraszam na email jacek.pololo@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. MITSUBISHI ECLIPSE w wersji GRAG RACE

    OdpowiedzUsuń
  83. pomocy pisze że wyłączony

    OdpowiedzUsuń
  84. nie działa :C pisze ze wyłączony pomóżcie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja zgarnąłem Chryslera czerwonego molocha

    OdpowiedzUsuń
  86. chrysler 300c hemi " niebieski moloch " ^^

    OdpowiedzUsuń
  87. nie działa pomocy kod który został dodany na 5, 4 dni PFF D:

    OdpowiedzUsuń
  88. Proszę kod: AFBQ-Z46J-EXS7-T89H
    Dzisiaj sprawdzałem i działa :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Wszystko dziala...fura kiepska ale dzieki za kod :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Odpowiedzi
    1. Na stronie nds World w miejscu na kod

      Usuń
  91. Heloł to jast kod na audi!!!

    OdpowiedzUsuń
  92. A ja w car prize packu wygrałem bmw m3 gtr cop edition ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. gdzie wpisać ten kod : GK34-K4XZ-Y6LT-A5K4

    OdpowiedzUsuń
  94. Kto da Pagani Zonda Cinque za Wszyskie Lamborghini i Koenishenga i McLarena F1?

    OdpowiedzUsuń
  95. https://world.needforspeed.com/home NA TEJ STRONIE

    OdpowiedzUsuń
  96. no świetnie na moim koncie na 60 dostałem pontaic gto team escape a na koncie na 1 lvl shelby gt500 super snake

    OdpowiedzUsuń
  97. Ten kod jeszcze działa?

    OdpowiedzUsuń
  98. Kod został wyłączony. Proszę sprawdzić kod i spróbować ponownie. Jeżeli dalej masz problemy, skontaktuj się z działem obsługi klienta.!- Wiecie dlaczego mam ten błąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie zadem blad tylko po prostu za pózno go wpisales.Tyle EA jest taka chytra ze daje kody na 2 dni dzialajace bo boji sie ze kasy zaduzo straca

      Usuń
  99. Bo ten kod został dodany jakieś 2 tygodnie temu i ciągle nie może on działać.dlatego go wyłączyli ...

    OdpowiedzUsuń
  100. jaguar szukacz diamentów

    OdpowiedzUsuń
  101. czemu nie działa?

    OdpowiedzUsuń
  102. TOYOTA supra :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Supre to bym chciał! jedno z moich ulubionych aut. Mi się trafiło Subaru Impreza..

      Usuń
    2. A chcesz Policyjną suprę??

      Usuń
  103. DAJCIE JAKIES NOWE KODY BO TO CO TU JEST TO WSZYSTKO PRZESTARZAŁE I NIE DZIAŁA

    OdpowiedzUsuń
  104. czekam na nastepne kody.

    OdpowiedzUsuń
  105. Nie działa!!! co to ma być????

    OdpowiedzUsuń
  106. Nie działa dl że wygasł, został on dodany dlatego że NFS W osiągnęło pewną liczbę graczy czy jakoś tak ;)
    A po za tym wylosowałem Lamborghini ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. kod nie działa wygasł

    OdpowiedzUsuń
  108. jaguar, jaguar piekna nazwa ale... rocznik chyba 1900 XD

    OdpowiedzUsuń
  109. Niby nie dziala ale inni jeszcze losuja i maja samochody, dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  110. polski kaktus ja chce supre świeconcoł mam 44 lvl i chce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to dam ale wzamian za jakieś inne konto jak się zdecydujesz to pisz na maila karol.masztalerz2@gmail.com

      Usuń
  111. Nissan skyline tyle przegrać ;_:

    OdpowiedzUsuń
  112. nie działa czemu?? =(

    OdpowiedzUsuń
  113. nie działa czemu =(

    OdpowiedzUsuń
  114. Kiedy nowy kod? :D

    OdpowiedzUsuń
  115. Wygrałem Chevrolet Camaro SS nie wiem czy to dobrze ale jak sie rozbuja nawet Porsche Cayman S go nie garnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  116. ja wylosowałem lancer evo VIII!!! to autko jest lepsze
    od mclaren f1

    OdpowiedzUsuń
  117. Ja Scion Tc Czerwony Moloch!!

    OdpowiedzUsuń
  118. SCION TC CZERWONY MOLOCH!! :O

    OdpowiedzUsuń
  119. Jest jakiś kod na Lambo? pls prosze o kod ,będe bardzo wdzięczny :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Jest jakiś kod na Lamborgini ? Prosze jak ktoś zna jakiś aktualny to niech poda będe bardzo wdzięczny :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Tak się wczytałem w szczegóły że zostawiłem godzinę jak nic:
    )

    Feel free to visit my web blog; dodaj strone

    OdpowiedzUsuń
  122. Cześć są jakieś nowe Kody??

    OdpowiedzUsuń
  123. kiedy Kod na bmw m3 gtr e46 plis

    OdpowiedzUsuń
  124. Siemaneczko kiedy kod na samochod jakis lub car prize boosty itp. ? :D

    OdpowiedzUsuń
  125. Kiedy nowe kody ... ??? Plss bo lipka narazie coś heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  126. Kurde dopiero dzisiaj zajrzałam i moje wkurzenie kiedy zobaczyłam, że kod jest nieaktualny było ogromne:( Często odwiedzam ten blog, i czekam na kolejne kody! Świetna strona:)

    OdpowiedzUsuń
  127. Prosilbym o kod na Pagani Zonda Nicque czy jakos tak :D i jeszcze jakby miala czesci 4 gwiazdkowe to bym podziekowal i to ostro :D a z gory dzieki za kody ktore byly i za kody ktore beda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idioto nie ma tak że napiszesz,poproszę kod na pagani i jutro dostaniesz go,kody dają na święta,rocznice itp

      Usuń
  128. jakis nowy kod ???

    OdpowiedzUsuń
  129. Odpowiedzi
    1. Yyy nwm ale ja mam już ten fil pobralem go sobie z tnt torrent

      Usuń
  130. Dodaj jakieś nowe kody bo te już nie działają

    OdpowiedzUsuń
  131. jakieś nowe kody będą ? :)))))

    OdpowiedzUsuń
  132. połowa waszych kodów mi nie działa ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo są wyłączone ale działa jeszcze kod na audi a1

      Usuń
  133. sprawdźcie maila ja dostałem kod na car prize pack

    OdpowiedzUsuń
  134. bo kody maja określony czas :))

    OdpowiedzUsuń
  135. Nie dziala: Kod został wyłączony. Proszę sprawdzić kod i spróbować ponownie. Jeżeli dalej masz problemy, skontaktuj się z działem obsługi klienta.!

    OdpowiedzUsuń
  136. Chyba z dwie godziny już ogarniam jak go odebrać.Jak ktoś wie to proszę napiszcie.Z góry dzięki ;3

    OdpowiedzUsuń
  137. Oskar ja mam konto z 60 lvl i z Silvą policyjną i z mclaren F1

    OdpowiedzUsuń
  138. ja cie! BMW csl GR.5 World Vintage Series

    OdpowiedzUsuń
  139. loool CHCEMY NOWE KODY TO JUZ PONAD MSC :/ !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  140. mi jakoś nie działa ten kod

    OdpowiedzUsuń
  141. otrzymałem info, że przez najbliższe dni nie pojawią się kody, a więc czekajcie cierpliwie.. nw po co każdy przechwala się jaki ma lv i auta.. ale co tam ja mam 30lv.. mam ponad 30 aut w tym mclarena f1, lambo aventadora, murcielago, astona martina z reszta jak chcecie obejzyjcie moje konto. ID UBISOFTS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oni piszą jaki samochód wygrali ty klocu :D

      Usuń
  142. scion tc jak go ulepszyć to będzie miał taranowanie

    OdpowiedzUsuń
  143. mam nadzieję że na wielkanoc jakis kod bedzie a jescze lepiej ja na jakis samochód klasy A lub S :D

    OdpowiedzUsuń
  144. Całkiem fajny design:) Pozdrawiam serdecznie

    Feel free to surf to my homepage :: bezplatny seokatalog

    OdpowiedzUsuń
  145. Fajna Strona pozdrawiam Serdecznie

    Feel free to surf to my webpage - bezplatny seokatalog

    OdpowiedzUsuń
  146. ja miałem pontiaka i go sprzedałem za 300.000

    OdpowiedzUsuń
  147. kiedy jakis kod ??

    OdpowiedzUsuń